גלי כורם

31 מרץ 2020

למה בכל זאת כדאי ללכת להצטלם אצל צלם מקצועי 😎

עודכן ב: 7 דצמ 2023

אנחנו חיים בתקופה שבה לכולנו יש טלפונים ניידים מתקדמים עם מצלמות משוכללות וכולנו מצלמים כל הזמן. פייסבוק ואינסטגרם מלאים בתמונות שלנו ושל הילדים שלנו. צילומי סלפי, תיוגים וצ'יק אינים למיניהם הם כבר חלק מחיינו.

אמנם אני צלמת ואולי קצת משוחדת 😜 אבל בעיני אין תחליף לצילומים שנעשים על ידי צלם מקצועי.

אני משתדלת להצטלם עם המשפחה לפחות פעם בשנה, כדי שיהיו לנו תמונות משפחתיות איכותיות ויפות.

אז קודם כל מדובר בחוויה משפחתית כיפית ומיוחדת, אפילו חגיגית קצת. זו הזדמנות לצלם תמונות של כל המשפחה ביחד, של כל אחד בנפרד ושל כל שילוב משפחתי שרוצים. אפשר להזמין את הסבא והסבתא או אפילו את המשפחה המורחבת יותר וליצור תמונות מרגשות וזכרונות נהדרים.

בצילומים כאלה שמתוכננים מראש, גם המיקום של הצילומים נבחר מראש ומותאם למשפחה. הדבר חשוב במיוחד לילדים על מנת שירגישו בנוח ויתנהגו בחופשיות במהלך הליצומים. לרוב, לוקיישן בטבע תורם לאווירה משוחררת ורגועה יותר.

סגנון הצילומים גם הוא גורם חשוב בחוויה וגם בתוצאות הסופיות. לכל משפחה יש סגנון מועדף, חלק אוהבים צילומים מבוימים ומרגישים מאוד בנוח וחלק מעדיפים צילומים ספונטניים יותר - צילומי לייף סטייל. צילומי לייף סטייל נעשים פשוט תוך כדי - תוך כדי שהילדים משחקים לבד או עם ההורים, תוך כדי ה"ביחד המשפחתי".

תמונה טובה מספרת סיפור ללא מילים. על מנת לספר את הסיפור חשוב לראות את "הפריים הסופי" לפני שהתמונה צולמה. חשוב לראות שהכל משתלב ומתחבר, המצולמים, הרקע, הבעות הפנים ותחושות של הגוף.

אי אפשר להשוות צילום שמתוכנן מראש ונעשה באופן מקצועי לצילום אקראי שנעשה בטלפון הנייד.

מוזמנים להתרשם מהעבודות שלי

*הסטודיו שלי נמצא בפתח תקווה. פחות מעשר דקות מקריית אונו, גבעת שמואל וגני תקווה.

    210
    5