top of page

5 טיפים לבחירת צלם לארוע

עודכן: 7 בדצמ׳ 2023

אני זוכרת איך לפני החתונה שלנו התרוצצנו ממקום למקום, לבדוק ספקי שרות שונים, להשוות מחירים, לקבל החלטות שנראו אז הרות גורל. אבל מהר מאוד מבינים, לפעמים תוך כדי ההכנות ולפעמים זמן קצר אחרי הארוע שרוב ההחלטות הן לא באמת כאלה חשובות, הארוע יהיה מוצלח ומיוחד ומרגש כי אתם תהיו שם, והמשפחות שלכם יהיו שם והחברים שלכם שאוהבים אתכם ושמחים בשבילכם.

יש רק דבר אחד שבאמת ישאר אתכם אחרי הארוע לעוד הרבה מאוד שנים וזה התמונות.

התמונות מספרות את הסיפור, דרך התמונות אפשר לראות את הרגשות, את האושר והשמחה, את האנשים שאוהבים אותנו.

לכן יש חשיבות מאוד גדולה בבחירת הצלם, כי אין הזדמנות שנייה לתעד את הסיפור שלנו.


הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות בחירה נכונה עבורכם:


1. המלצות - הדרך הכי טובה להגיע לצלם היא כמובן דרך המלצות של חברים שהשתמשו בשרותיו. חשוב לבדוק דברים כמו התנהלות מול הצלם לפני, תוך כדי ואחרי הארוע. חשוב שהצלם יהיה זמין לשאלות שלכם. חשוב לעשות הכנה ותאום ציפיות לפני הצילומים. לבדוק שהצלם מוכן ויכול לספק לכם את מה שאתם רוצים. וכמובן לבדוק שהצלם עומד בזמנים והתוצרים נמסרים בזמן שמובטח.


2. התרשמות מהעבודות של הצלם - לכל צלם סגנון משלו לצלם ולערוך את התמונות. כל צלם מצלם מזויות שונות, בדרך היחודית שלו. תסתכלו בעבודות של הצלם, באלבומים לדוגמה, באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם ותראו אם אתם מתחברים לסגנון הצילום, האם אתם אוהבים את התמונות והאם אתם רואים את עצמכם בתמונות האלה.


3. כימיה עם הצלם - לדעתי אחד הדברים החשובים בדרך לתמונות מדהימות - אתם צריכים להרגיש בנוח עם הצלם, וזה אומר להגיד לו מה בדיוק אתם אוהבים ומה לא ומה מתאים לכם. צלם אחד יכול להיות מושלם עבור חברים שלכם ולגמרי לא מתאים לכם (למרות התמונות היפות שהוא עשה להם).


4. צוות הצילום - חשוב לבדוק שלצלם יש גיבוי, וזה אומר צלם או צלמים נוספים שמגיעים איתו או יכולים להגיע במקומו (במקרה חירום כמובן). לבדוק שיש ציוד לגיבוי ולוודא שגם לתמונות שצולמו יש גיבוי לפני שאתם מקבלים את כל התוצרים.


5. מחיר - טווח המחירים של צלמי ארוע הוא מאוד רחב. לכל צלם חבילות שונות ומגוונות. תחשבו אם כל מה שהצלם מציע בחבילה באמת חשוב לכם והאם אתם מוכנים לשלם על זה.

המלצה שלי היא לא לחסוך על הצילומים (אבל גם אין צורך להגזים כמובן), התמונות הן הזכרונות שלנו לשנים רבות, לעומת שאר הדברים שנגמרים מיד בתום הארוע.


מוזמנים להתרשם מהעבודות שלי

*הסטודיו שלי נמצא בפתח תקווה. פחות מעשר דקות מקריית אונו, גבעת שמואל וגני תקווה.



bottom of page